aku adalah angin...

as free as the wind...

tertawalah dengan semua kebodohanmu
karena kau tidak mengerti apa pun sebenarnya
kau hanyalah mentertawakan ketidaktahuanmu
terus lah tertawa dan aku hanya akan diam disudut sini

aku tidak mengerti mengapa kau tetap juga bodoh
telah aku beritahu kau, untuk terus belajar
pelajari apa yang kau tidak ketahui
kau patuh tapi mengapa kau tetap bodoh

tidak kah kau lihat kebenaran itu
atau memang matamu telah buta dikabur palsu
tidak kah kau pahami dirimu yang sebenarnya tidak begitu
tapi biarlah itulah dirimu selalu

tertawalah dengan senyum mengejek itu
kerana aku tak peduli dengan senyum jelek mu
tapi tetap akan ku balas dengan senyum termanis
kerana memang hatiku memang selalu yang termanis

dan kau tetap tertawa sampai tertatih tatih
aku kan terus membiarkanmu tertawa sampai letih
kerana aku di sini menari dengan jemari
aku tidak peduli dengan kamu yang memang bodoh ini
jadi kalau kau mau tertawa, tetaplah terus tertawa
kerana aku sedang penat untuk peduli

0 sings along...: