aku adalah angin...

as free as the wind...

waaaaaaaaaaaaaaaarrrgggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!
kelakarnyaaaaaaaaaa!!!

setelah dekat 2 tahun 'berkawan', tiba2 hari ni dia add aku dlm friends' list.
siriyesssss... apakah?
A-PA-KAH?!!!

ataupun,
memang selama ni dia tak pernah anggap aku sebagai kawan.
tapi tong sampah tempat dia buang segala benda yg kotor dan keji.
mungkin.

eh, noooooooooo....
ini bukan mungkin!!!

tapi ini adalah hakikat yg sebenar2nya.
dia tak pernah melihat aku selayaknya perempuan bermaruah, tapi mcm pelacur.
dan blog aku tak pernah tersenarai dlm blog kegemarannya walaupun berpuluh kali katanya 'suka' baca (BULLSHITTTTT!!!) sampah yg aku tules.

tau?
tau kenapa?

sebab aku cuma tin kosong.
aku bukan seperti manusia yg dia bayangkan.
cakap omputeh berdengung2 tapi sebenarnya bodoh kedaung.
apa yg aku merapu takde nilai, semua layak campak lombong.
aku hanya tau menghentam sana sini tapi diri sendiri mcm beruk pak long.

aku tau...
aku taaaaaaaaauuuu...
sejak awal lagi aku dah sedar semua ni, tapi sengaja aku butakan mata.
aku diamkan, sbb kalau aku cakap macamana pun, dia lagi bijak putar belit maksud aku.
maklumlahhhh... doktor falsafaaaahhh...

tapi tak apalah.
betul lah tu.
biarlah...
biarlah aku jadi sampah di mata dia.
aku dah tak kisah.

wakakakakakakkkkk!!!
(dan ketawa yg terakhir ini adalah atas kebodohan sendiri).

0 sings along...: