aku adalah angin...

as free as the wind...

sedar tak sedar it's been almost a year aku tak jenguk blog ni. the last entri posted here, dlm bulan november, masa balek dari tengok muay thai chaiya dgn Miss J kalau tak silap... aku stopped posting anything kat sini sbb aku jumpa satu tempat laen yg mcm best nak lepak. tapi semaken lama aku kat blog tu, aku rasa mcm semaken... laen.

walaupun ramai org kat situ suka apa yg aku tules, malah ada yg kata (org kata, aku tak kata) tertunggu2 entri aku setiap hari, tapi sbnrnya aku sendiri rasa sick dgn apa yg aku tules. asalnya nak anonymous, tapi laen pulak jadinya.

aku tak kata blog tu tak seronok. ekceli sangat seronok. rasa mcm ada famili maya. tapi masalahnya adalah pada diri aku sendiri. aku citer everything tentang life aku, yet i keep everything inside. ibarat zombie tak berjiwa. and it aint easy sbnrnya.

adakah aku akan mengaktifkan balek blog nih?
hmmm...

0 sings along...: